Era 4 Świata Shinobi
Użytkownik
===========================================================
Karta Postaci
===========================================================
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Imię/N: Senju Azero
Wiek: Szesnaście
Teren: Tambo
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wygląd:
Spoiler:
Długowłosy chłopiec, o czarnych włosie lśniącym i zdrowym. Twarz okrągła, o delikatnych rysach. Jego błękitne oczy przypominają czyste, nieskalane morze. Mimo, że Azero ma dwanaście lat, to wygląda na osiem-sześć. Jest delikatną istotką, drobnej budowie i niewielkiego wzrostu - metr i dziesięć centymetrów. Obecnie ubrany jest w hermetycznie szaty niewolnika.
Historia
Spoiler:
Urodził się w regionie Tambo. O dziwo, wychowywał go dziadek, Azero nie zna swoich rodziców. Od dwóch lat uczęszcza do akademii, gdzie zdobywa niezbędną wiedzę. Wiedzie normalne życie ucznia, ale jest jedna ciekawostka... jego opiekun ma ponad sto lat!
Umiejętności:
Spoiler:
<> Pozytywna Chakra - chakra Senju Azero należy do wyjątkowych, albowiem chakra ta pozytywnie wpływa na organizmy. Jest to wrodzona umiejętność chłopca, zapewne wynikająca z jego przynależności do starożytnego klanu. Minusem tego urodzeniowego profitu jest to, że każda technika krzywdząca (np techniki żywiołowe) zadaje o wiele mniejsze obrażenia.
<> Gedokuyaku - wiedza, która umożliwia tworzenie odtrutek na przeróżne trucizny. Jest ona także wstępem do bardziej zaawansowanej wiedzy medycznego shinobi
<> Obsługa medycznych narzędzi - przez rok bycia niewolnikiem, Azero dowiedział się bardzo dużo o narzędziach medycznie. Może sprawnie posługiwać się większością ich typów.
<> Podstawowa wiedza o Anatomii - Azero widząc na własne oczy operacje dokonywane na ludzkim ciele, nauczył się o anatomii człowieka.
<> Penetracja Zwłok - Po wielu godzinach spędzonych w kostnicy Azero nauczył się badania, penetracji zwłok oraz niebywałej zdolności jaką posiada wewnątrz siebie.
Ekwipunek:
Spoiler:
- zółty zwój (w domu Azero)
- niebieska książka (w domu Azero)
- zakurzona książka (w domu Azero)
- książka z zaawansowanej biblioteki "Ludzie i Zwierzęta" (w domu Azero)
- czysty, nieużywany zwój
- rozkładany namiot
- wędka
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statystyki:
#0#Siła: 7
#0#Szybkość: 0
#1#Reakcja: 18
#0#Celność: 0
#2#Wytrzymałość: 15
#3#Chakra: 10
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Skille Dodatkowe:
#0#Koncentracja:0
#0#Kontrola:21(51)
#0#Potencjał:19(34)
#0#Umiejętność Klanowa:0(45)
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Opanowane Techniki:
Spoiler:
Medyczne lecznicze:
Jika Jukusei - technika samoleczenia. Możemy uleczyć nawet głębsze rany szybko, na swoim ciele. Chakra. 10.000/ -5wytrz
Naosute no Jutsu - potężna technika leczenia, która wpływa na zewnętrzne i wewnętrzne obrażenia organizmu. Wymaga specjalistycznej kontroli chakry. Ch. 10000/ - 5 wyt
Chiyute no Jutsu - podstawowa lecznicza technika. Ch. 2500 / - 5 wyt.
Deri Gaidoku no Jutsu - trudna technika, która usuwa toksyny z ciała pacjenta. Wymaga niemałej kontroli chakry oraz odpowiedniej znajomości medycznej. Ch. 7000/1000/ - 5 wyt
Toshigaro Andoksu No Jutsu - technika odmładzająca komórki organizmu. Zasięg techniki może obejmować wyznaczone przez medyka kluczowe organy jak i cały korpus. Ch. 50.000/ - 8 wyt.
* Zakazana * Tensei no Jutsu - za cenę własnego życia, shinobi medyczny wskrzesza martwą osobę. Koszt chakry jest indywidualny / - 15 wyt.
Spoiler:
Medyczne specjalne
Shikon no Jutsu - technika symulująca śmierć. Drastycznie spowalnia metabolizm oraz ekstremalnie zmniejsza tętno. Ch. 5000/ 1000 za post / -5 wyt.
Chakra no Mesu - technika polegająca na zgromadzeniu chakry, którą potem - medyczny ninja - może wykorzystać w walce. Ch. 8000/ -1 wyt
Chuusuusei Biribiri - jutsu wysyłające impuls, który narusza układ nerwowy. Mózg źle odbiera sygnały, przez co myli kończyny, który przeciwnik chce wykorzystać. Ch. 15.000/ -3 wyt.
Spoiler:
Medyczne Ożywiające
Shikon no Jutsu - Używając tego jutsu, osoba może tymczasowo reanimować zwłoki, tworząc iluzję żywej osoby i manipulować ją według własnej woli przez chakrę. Osiąga się to poprzez spowodowanie bicia serca ponownie. Reanimowane zwłoki mogą służyć w krótkim czasie jako przymierzeniec lub też skuteczny wabik. Ślady zabiegu mogą być również usuwane przez chakrę, z powodu której nie ma różnicy, na pierwszy rzut oka, z żywą osobą. Ch. 11.000/ - 4 wyt.
* Niekompletna * Edo Bensho - Niezwykle potężna technika, która potrafi wskrzeszać krótko po śmierci każdą poległą osobę. Technika nie regeneruje odniesionych przez martwego ran, ani nie rekonstruuje mu utraconych kończyć. Jutsu można użyć jedynie 5-10 minut przed upłynięciu śmierci obiektu; wtedy jest stracony - dla tej techniki - bez powrotu. Ch. 30.000/ - 15 wyt.
Spoiler:
Pieczętujące/Pieczęcie
Seieki no jutsu - Dzięki tej pieczęci można wyciągnąć z ciała drugiej osoby pozostałości jego chakry bądź innych potrzebnych nam źródeł. Jednak dana osoba musi okazywać jakiekolwiek oznaki życiowe, jeśli umrze, technika przestanie działać. Ch. 15.000/ - 5wyt.
* Zakazana * Seishin-tekina tsunagari - prawdopodobnie starożytna pieczęć o niesłychanej mocy. Podczas przygotowanej ceremonii - a wymaga ona narysowania misternie skomplikowanych znaków oraz wyznaczenia głównych pół obszarowych: koła dla zwierzęcia i kwadratu dla karteczki, na której pojawi się pieczęć - ofiara złącza się ze zwierzęciem. Gdy jedno zostanie skrzywdzone, obrażenia przenoszą się na drugiego. Gdy drugie zostanie uleczone, pierwsze również się regeneruje. Zapewne te pradawna technika posiada jeszcze wiele niewiadomych, na razie Azero odkrył tylko pewne smaczki.
Technika zapieczętowania martwego ciała w zwój Ch. 2000/ -1 wyt
Spoiler:
Senju/Klanowe
Przywołanie Jikudana - Ta starożytna technika dawniej wykorzystywała przeróżne typy żywiołów, aby wykreować kukiełki o specjalnych właściwościach. Jeden typ kukiełek szczególnie się wyróżniał od pozostałych. Mowa tutaj o drewnianych Jikudanach, które były nad wyraz inteligentne i zaradne. Potrafiły - poświęcając siebie - uodparniać się na przeróżne typy ataków i uczyć się nowych. Klan Senju wyodrębnił tego konkretnego Jikudana, aby móc za pomocą swojej potężnej chakry produkować wspaniałe kukły! Aktywacja techniki: Ch. 20.000/ - 15 wyt. Odnowa szeregu (10): Ch. 10.000. Przywołanie "Dawcy Chakry": Ch. 5.000
Ostatnio edytowany przez Senju Azero (2014-01-03 15:56:40)
Offline